November 25, 2012

Finbesök från Sverige dag 7 – Black Friday

Årets i särklass största REA dag här i usa inträffar dagen efter Thanksgiving, affärena slår upp deras dörrar från allt mellan 12am till 9am på morgonen, nattshopping med andra ord. Självklart ville vi alla ta del av denna dagen men i ärlighetens namn, REA är inte min favoritsysselsättning eftersom jag får smått panik av för mycket människor som alla sliter efter samma produkter.Så vi tog oss ner en pyttestund vid 8am för att i alla fall ha varit med dom det hihi, smarta. Det blev till att göra av med lite pengar på Victoria Secret så jag äntligen kan bli en sån där person som lever i sina yoga byxor he he, jag älskar dom. Dom är så otroligt sköna och även ganska fina (för att vara tights). Sedan blev det ett och annat läppglans och även ett par bodylotions. Min älskade bror köpte en jackra från Abercrombie och är därför redo för Sveriges iskalla kyla han måste hem till redan om dryga veckan. Tänk vad bra livet vore om alla man kände flyttade hit!




No comments:

Post a Comment