November 25, 2012

Finbesök från Sverige dag 7 – mot Vegas

Efter en snabbvisit på Black Friday REAN satte vi oss i bilden för att ta oss till Las Vegas, det dröjde kanske... 30 min sen sov jag non-stop hela vägen, lite överdrift men nästan hela vägen. Vi stannade till vid en outlet där jag köpte världens godaste parfym. Det var Unbreakable Bond by Khloé and Lamar och jag köpte den mest för att jag tycker Khloé är så himla underbar, men efter att at sniffat på mig själv resten av vägen till Vegas så insåg jag att den verkligen är så himla god, jag älskar den och det är troligtvis mitt bästa köp på länge. Jag köpte även J.Lo Luxe som var ett säkert kort då det är en av mina favoriter sen tidigare. Verkligen ett bra köp!

Väl i Vegas checkande vi in på Luxor hotell, som var över mina förväntningar. Det är verkligen ett mycket finare hotell än vad jag hade räknat med och vi alla är helnöjda. Efter lite häng på hotellet tog vi oss ut på the Strip för att kika runt lite och avslutade dagen med mys på hotellet. Alla hade tydligen inte möjligheten att sova hela vägen till Vegas.







No comments:

Post a Comment