November 25, 2012

Finbesök från Sverige dag 6

Thanksgiving i all ära! Jag hade min älskade familj, fina vänner och supermycket mat runt om mig hela dagen. Jag har aldrig upplevt det tidigare men det var nog perfekt, vi var precis sådär där mätte och trötta efter maten som man ser på film. Vi alla hamnade i koma efter maten och bara låg i sofforna och önskade att mättnadkänslan skulle försvinna så vi kunde trycka i oss lite mer mat, och det gjorde vi. Kvällens gäster var såklart jag, Patricia och Tilde, även min mamma och bror, Love och Jonas kom och håll oss sällskap och även Jacqueline och Alexi, Linnea var även där en snabbis och Mattias tittade förbi. Det var med andra ord ett bra urval av människor, Los Angeles elit he he.

Förberedelse av middagen pågick hela dagen


















Väl till bords















No comments:

Post a Comment