May 25, 2012

LA Mode

Gårdagens årliga Fashion Show var mer än lyckad. Jag såg den såklart inte från publikens fantastiska platser utan kände istället pulsen av den backstage då jag hjälpte till som dresser. Detta är jag så himla glad över att jag ställe upp på för det var verkligen så himla roligt och jag avundas de människor som får jobba med sådant på riktigt, Gud vilken spänning och skön stress jag fick uppleva. Många av de kläder som var med i showen var fantastiska och jag har mina små favoriter jag mer än gärna hade tjuvat med mig därifrån. Modellerna var superduktiga som sprang som små tokar för att hinna med allt och Fashion 12 klassen som anordnat alltihop var hur dutkiga som helst och lyckades verkligen men årets show.

Det var strikt fotoförbud backstage så tyvärr kan jag bara visa er en bild som jag tog i smyg, men så snart jag samlat ihop bilder från showen så ska jag självklart visa er mina absoluta favoriter.
 





No comments:

Post a Comment