May 25, 2012

High on life

Gårdagen var en av de bättre dagarna för mig på väldigt länge, till och med så bra att jag på allvar överväger att stanna här och ta ett Certificate i båda Design och i Merchandising. Detta skulle innebära att jag kommer att stanna i denna underbara stad i 2 ½ år, vilket också är det som gör att jag känner att det kanske inte är det jag egentligen vill trots att det vore galet roligt och givande att ha ett Certificate i båda delarna. Jag älskar verkligen livet i Los Angeles men jag vet seriöst inte ifall jag vill stanna så länge, det är för och nackdelar med exakt allt och jag får suga på den karamellen och ta en termin i taget helt enkelt. Dock ”måste” jag bestämma mig till jul, 1 år eller 2 ½ år – det finns faktiskt inget mellanting i denna situationen.

Nu ska jag fortsätta att njuta av harmonin och lyckokänsla jag har i kroppen och rita lite läxor. Fred ut mina söta






No comments:

Post a Comment