May 23, 2012

Count down

Trots min dåliga dag igår så känner jag faktiskt att livet här i Los Angeles är ganska så bra. För tillfället längtar jag verkligen hem tokmycket hela tiden, men det beror nog snarare på att jag undermedvetet tänker på och vet om att det bara är 40 fnuttiga dagar kvar tills jag får träffa alla där hemma än att jag inte trivs här, för det gör jag verkligen.

40 dagar kvar alltså, 39 dagar kvar tills jag sätter mig på flygplanet och 38 dagar kvar att leva livet i Los Angeles för den här gången (jag kommer såklart tillbaka i höst). Om 13 dagar har jag sommarlov och efter det ska jag gå all-in på att njuta av att jag faktiskt lever min dröm. Tiden kommer att gå snabbare än snabbast och innan jag vet ordet av det kommer jag att stå där med min Iphone i handen på Landvetter för att checka in mig på facebook så att världen får veta att jag har landat i Sverige, Gud vilken känsla det kommer att vara. Sekunden efter kommer jag förhoppningsvis gråta floder av lycka för att jag får syn på mina vackra föräldrar som kommit för att hämta upp mig, som ni förstår så har det här senariot spelats upp ett antal gånger i mitt huvud, skadad av all saknad skulle jag tro.

Nu ska jag snart somna så sött och vakna upp till en ny underbar dag i Los Angeles. Fred ut mina vackra



No comments:

Post a Comment