April 15, 2012

Home sweet home

Nu är vi hemma efter en helt fantastisk upptäcksfärd och helg. Vi har varit på alla tänkbara ställen idag, vi har verkligen hunnit med allt. Jag ska dock vara så fruktansvärt tråkig och lat som bara jag kan vara, och LOVA er en lång roman om allt vi varit med om med massvis av tillhörande bilder imorgon bitti, så snart jag vaknat. Nu är jag nämligen så himla trött och kan omöjligt formulera mig eller fixa mina bilder på ett bra sätt, så återigen mina söta.... tryck er in på bloggen om cirka 12 timmar så ska jag med säkerthet ha hunnit att uppdatera, och då förhoppningvis lyckats formulera mig bra och valt ut superfina bilder. Dock kan jag säga redan nu att det är ytterts få bilder tagna på mig eller någon av mina fina vänner den här helgen, alla foton är på allt vackert de olika städerna har haft att erbjuda.





No comments:

Post a Comment