April 15, 2012

Ny dag i San Diego

God morgon god morgon mina fina! Andra dagen här i San Diego börjar snart, vi ska skynda oss iväg från detta skrothotell och lämna den här delen av resan bakom oss. Tyvärr kommer hotellet nog sänka vår kärlek till San Diego något vilket inte är så bra, och även ganska så orättvist, men jag tror på staden och ska absolut komma tillbaka hit. Jag tror innerst inne att staden är helt underbar precis som alla säger, plus att det är massvis av NAVY människor överallt vilket jag alltid varit helt såld på så.

Nu låter det som jag avskyr staden, och så är absolut absolut absolut inte fallet. Vi får njuta av solen som valt att komma fram idag och även försöka få ut så mycket som möjligt av sista dagen i denna stad, denna underbara stad kanske jag till och med kommer att säga när dagen i ära är slut. Håll tummarna

Nu ska jag ta på mig något slappt och mysigt så jag kommer härifrån någonstans. Fred ut




No comments:

Post a Comment