April 16, 2012

Helgen som varit

Så mina fina har jag valt ut bilderna från helgen. För att man enklare ska skilja på varje enskild plats vi besökte under gårdagen kommer det att bli en himla massa inlägg med de olika namnen som rubtik, bilderna kommer att vara snarlika men ändå himla olika.

Jag har inte så mycket att säga om resan i sig, en bild säger mer än tusen och och vi har sett så himla mycket vackra miljöer så ni får se själva hur vi känt oss inombords. Vi har haft den mest harmoniska helgen (om man bortser från hotellet) och det var verkligen en bra uppladdning för den andra halvan av skolterminen som börjar idag. Vi har ätit supergod mat och njutit av livet med andra ord.

Vi besökte San diego som jag redan visat er och Orange County där vi besökte välkända platser som Newport, Newport Beach, Balboa och Redondo Beach. Det är helt ofantligt vackert och jag kan inte riktigt föreställa mig att det är en verklighet, en vardag för många människor att bo på platser som dessa. Jag skulle göra exakt vad som helst för att få flytta alla mina nära och kära till ett ställe som Orange County och leva lyckliga tillsammans i resten av våra liv.

Vi besökte även det välkända cafet på piren där OC gänget hänger, det var något av det snuskigaste jag har varit med om i hela mitt liv. Men det var roligt att se och absolut värt att besöka.



No comments:

Post a Comment