October 06, 2012

Taken 2

Torsdagen blev inte riktigt som vi planerat, tanken var att vi skulle ta oss till en efterlängtad UCLA fest och få lite smak på fratparty livet (igen), men efter många om och men kom vi fram till att vi bör skjuta upp det en vecka, nästa vecka måste vi, och istället göra något lugnare. Mitt andra handsval var för kvällen var självklart Taken 2 premiären som jag innerst inne hade suktat efter att gå på, men valt bort då vi hade roliga planer om UCLA. Men när en dörr stängs öppnas en annan och vips så satt jag där på premiären med Jonas, Catrine, Alexi, Jacqueline och Love. Tyvärr följde varken Malin eller Patricia med (Tilde är i San Fran med sin mamma och pappa) då det blev på tok för krånligt med tidsbrist och annat tråkigt. Men jag hann, och jag är supernöjd att jag gick på den även om det inte var biomaterial. Jag hade lika väl kunnat se den hemme om jag ska vara ärlig för så bra var den inte, även fast den var superbra. Hm svårt att beskriva men det var en superbra hemmafilm, men inte en superbra biofilm hihi krånligt.



 

No comments:

Post a Comment