October 06, 2012

Best Buy & Ulta

Igår förmiddag pratade jag med min fina mamma och papa, alltid lika myisgt. En stund in i konversationen sa de att jag tar på tok för lite kort och att de vill se mer vilket jag då svarade med att tala om att det är för ”jobbigt” att ta med min stora systemkamera överallt. De förstod såklart detta och bad mig därför köpa en liten digitalkamera på deras beskostnad, jag älskar er mer än livet och självklart tog jag mig under samma förmiddag till Best Buy för att investera i en kamera så de kan få se mer bilder hihi ni är bäst i världen, glöm aldrig det.

Så väl på plats hittade jag en Canon Powershot ELPH 110 HS, en liten fin svart sak. Först ville jag ha någon spännande färg men väl hemma var jag nöjd med mitt val och insåg hur fin den var ihop med min systemkamera, också från Canon.

Efter vårt besök på Best Buy begav vi oss till en ... hm smink, hårvård, hudvård, tillbehör av alla dess slag och så vidare butik som hade helt tokiga priser. Välkända märken hade priser som var låångt under hälften av vad de kostar i Sverige. Jag och Patricia hade säkerligen kunnat gå där inne i timmar men två otåliga vänner vid namn Love och Mattias gjorde oss lite stressade så vi bestämde oss för att snabba på shoppingen och bestämde oss för att ta oss tillbaka dit snart igen, så vi kan strosa där inne i vår egen takt.






No comments:

Post a Comment