August 31, 2012

Thank God it´s Friday.. Och fredag innebär Las fuc*ing Vegas.!!

Vi har inte kunnat berätta något om det tidigare pga lite olika saker, men nu är det ute i det fria och jag kan stolt säga att helgen kommer bli något utöver det vanliga. Minst sagt! Vi ska på Avicii på lördag morgon – poolparty till en av världens bästa Djs, vi ska på Steve Angello på lördag kväll – vilket sätt att starta en grym kväll på, och sist men absolut inte minst så blir det David Guetta på söndag kväll – herre min Gud vilken helg och vilket avslut på helgen. Älskar livet

Inte nog med det, min älskade bror ska till Vegas på semester i 2 veckor så kommer även få träffa lite family during the time. Kan man be om mer!?

Som ni förstår så kommer jag INTE att blogga någonting alls under dessa dagarna för jag kommer ha fullt upp med exakt allt som Vegas har att erbjuda, men jag lovar er en bildbomb när vi kommer hem igen. Ta hand om er tills dess mina vackra


 

No comments:

Post a Comment