August 31, 2012

First week in school - check!

Nu har min första skolvecka för den här terminen nått sitt slut och jag kan med handen på hjärtat säga att jag känner stor lättnad och glädje inför alla kurser. Alla mina lärare verkar superbra, en verkar till och med S U P E R bra, förutom en lite för lång håltimma så är mitt schema mer än Godkänt med bara eftermiddags och kvällskurser, och alla klasser har jag tillsammans med någon av mina fina vänner. Ser fram emot 15 till veckor i skolan med dessa klasserna (frågan är dock om jag känner detsamma om 11 veckor typ hihi).

I eftermiddag är det premiär för SMC soccer team att spela match och vi ska alla gå och heja på dom innan vi ska ge oss iväg på andra äventyr. Det ska bli spännande att se vad för trupp de lyckats få ihop, vi håller tummarna för att det ska bli bra i alla fall eftersom de inte haft ett lag de senaste åren.




No comments:

Post a Comment