June 19, 2012

Flygbiljett tillbaka till LA - check!

Då var min biljett tillbaka till Los Angeles bokad och betald! Det känns väldigt bra faktiskt, då kan jag släppa hela den biten, spendera alla pengar jag äger och planera min sommar in i minsta detalj – jag ska inte göra något alls med andra ord! Jodå, jag har allt lite planer som jag ska se till att de blir av och sedan har jag massvis av tid att spendera med alla mina nära och kära. Det ska bli SÅ skönt att komma hem till mitt flickrum och bli omhändertagen av världens bästa föräldrar

Jag kommer att lämna det långa landet falukorv den 15 augusti kl 11.55am, göra en mellanlandning i London och sedan vidare till Los Angeles vid 16.05pm. Så ifall ni vill åka på samma plan som mig så vet ni vad ni ska boka in, hint hint Patricia och Tilde!




No comments:

Post a Comment