June 18, 2012

Dags att krama kudden

Det blev ingen promenad till Santa Monica Stairs med Jacqueline tidigare idag, utan en låång löprunda som gjorde mig helt utmattad. Gud så skönt! Jag hoppas min hals håller bara för lite känner jag allt av fortfarande men inte alls som tidigare, så det bör nog vara helt borta vilken dag som helst, låt oss hålla tummarna för det i alla fall.

Väl hemkommen från löprundan möttes jag av mina roomie som korkat upp för att ”fira” Kims sista final, go for it girls. Jag har joinat dom (utan att dricka) hela kvällen men nu känner jag att mina ögonlock börjar bli på tok för tunga för att orka hålla sig öppna, så det blir till att krama kudden och vakna upp till en ny dag. Jag ber till Gud att solen skiner imorgon för jag känner verkligen ett behov av poolhäng. Fred ut mina söta




No comments:

Post a Comment