June 21, 2012

Bra träning är den som blir av

Jag har verkligen kommit igång ordentligt med min träning nu vilket känns helt fantastiskt skönt. Mina planer var att m a x a min träning och verkligen köra slut mig själv nu i två veckors tid, för att sedan komma hem till Sverige och träna hårt 3 till 4 gånger i vecka så jag får inte det som en rutin i min vardag igen, och än så länge har jag verkligen hållt min plan kan jag lova. Igår blev det inte någon vidare lång träning men två intensiva vändor i Santa Monica stairs tillsammans med Mattias, sen klarade inte mina stackars ben något mer efter tisdagens superhårda träning, men bättre det än inget.

Dagens träning genomfördes tillsammans med Kim, vi sprang till skolan som ligger cirka 5 km härifrån, handlade lite på 99 cent och sedan promenerade hela vägen tillbaka med våra påsar. Det var en bra ”vilodag” så vi orkar med trapperna imorgon bitti innan vår helg börjar, då träningen troligtvis kommer få läggas åt sidan under lördagen på grund av morgondagens intag av alkohol hihi, det är ju trots allt midsommarafton imorgon och det firar vi även här i Los Angeles.




No comments:

Post a Comment