May 28, 2012

Lördagens party

Om fredagens kväll var galen jag jag inte ens klura ut hur jag ska beskriva lördagens kväll. Vi hade, som vanligt, den absolut bästa förfesten där alla sjung och dansa, drack och hade roligt, umgicks och boundade som aldrig förr. Självklart flödade alkoholen även denna kväll och innan vi visste ordet av det var det dags att ge sig in mot Hollywood. Men innan det hann vi såklart med massvis av spännande saker såsom att uppfinna beerpong fast i rundpingis, vi spelade ölspel som jag aldrig tidigare testat, vi dansade som tokar till superbra musik, och hängde på balkongen och beskådade vår underbara utsikt och så vidare...

Väl inte på klubben måste jag erkänna att mitt mode blev lite down, varför är det alltid så att förfesterna alltid alltid alltid är roligast och man bara vill tillbaka dit istället för att hänga på nattklubbar. Men helt tråigt var det såklart inte, jag och fina Josefine spenderade massvis av tid dansandes på soffor, dansandes på dansgolvet, hängande vid barbordet och Gud vet vad vi gjorde medans alla var upptagna med allt annat. Grymma var vi!









No comments:

Post a Comment