May 28, 2012

Fredagen i ord

Då jag inte har några bilder från fredagens bravader tänker jag bara ge er en snabb återberättelse och inte en roman. Det började egentligen med att vi skulle ha myskväll hemma i lägenheten, men då mina fina vänner Jacqueline, Catrine och Alexi, senare även Love och Chris, ringer på förmiddagen för de är supersugna på fest och bokstavligt talat ber mig och de andra att vara med så kan ni förstå att jag inte är svårövertalad. Dock var jag den ändå sugna och det var bara att ta sig till Plaza alldeles själv för lite förfest för att sedan gå på hemmafest i Westwood. Förfesten blev våt och alkoholen fortsatte att flöde ändå tills vi, efter en låång stund som ensamma svenskar på en fransk fest, bestämde oss för att runda av kvällen hemma hos folket på the Plaza. Tänk er att vara ända svenskar bland massa fransmän som samlats i Los Angeles – spännande spännande. Hur som helst, kvällen var verkligen galen och det skapades en hel del roliga minnen och förhoppningsvis fick mina vackra vänner lite blodad tand för livet med ett glas i handen haha




No comments:

Post a Comment