April 05, 2012

We made it

Med risk för att ge er allvarliga wiplashskador av mina humörsvägningar, vill jag bara säga att jag är världens lyckligaste för tillfället. Självklar är det långt ifrån färdigt men bara vetskapen om att det kan lösa sig gör mig så lycklig. Efter ett par riktigt riktigt låga och hemska dagar ser det nu ut att vända och blir bra igen.

Efter ett långt och väl genomfört samtal med CSN så har vi nu fått svar på tal, vi har en giltig anledning att droppa kursen och vi kommer därmed att slippa möta läraren i fråga något mer. På ett sätt vann hon, man ska stå på sig mot ”mobbare”, men på alla andra sätt som finns så vann vi. Jag mår bra igen, jag kommer kunna fortsätta min dröm och jag kommer desutom ha mer tid att fokusera och därmed presera bättre på mina fashion kurser, som är den huvudsakliga anledningen till att jag är här. Once again – love life

ps. tack söta Kim och Mattias och självklart alla vackra mammor för ert stöd

Vi tog oss igenom det här ♥



No comments:

Post a Comment