April 30, 2012

Valborg i LA

Lördagens utgång var enligt mig helt fantastiskt! Jag, Patricia och Tilde började kvällen med en riktig lyxförfest hos Mattias som innehöll korv med bröd, vin och billig sprit, jag älskar oss för att vi kan göra det absolut bästa av det absolut mindra bra.Vi hade det supermysigt men samtidigt jätte roligt, sådär som bara vi kan ha, och framför allt så är det så fantastiskt skönt att vi är vän med Mattias för jag vågar nog påstå att han är precis lika bra som oss och att umgås med med honom näst intill dygnet runt faller sig så naturligt vilket är en underbar sak. Efter våra korv med bröd och en himla massa omgångar av Fuck the dealer och med Call me maybe på repeat tog vi till slut en taxi till Confiential där firandet av Valborgsmässoafton var i full gång.

Återigen såg jag en person från Vampire Diaries och denna gången pratade jag till och med med honom, hint hint Patricia. På något spännande sätt så hamnade han på den klubben i Hollywood som för kvällen firade den Scandinaviska Varlborsmässoafton, utan vetskap om detta såklart, och tyckte att det var lite väl mycket svenska på klubben – haha bra val av klubb. Hur som helst, det var fantastiskt roligt att det var så många människor man kände på klubben och att större delen av dessa var svenskar. Så vill jag Absolut inte ha det varje gång man går ut i Hollywood men någon gång då och då kan vara roligt. Det kändes som en rikigt svensk utgång där man får köpa sina egna drinkar, tanken var att vi skulle stå i kö för att komma in (men vi slapp) och även betala inträde (det kommer jag inte ihåg om vi gjorde) och så hade vi såklart inget bord eftersom alla var där utan promoters, Gud så roligt man kan ha utan alla de där lyxsakerna.












No comments:

Post a Comment