April 30, 2012

Jag saknar er redan!

Sista dagen med fina Lars och Charlotte vad hur mysig som helst. Vi började vår sista dag med att åka till Venice och strosa omkring, vi var en vända ner på stranden, gick längst strandpromenaden, lyckades timea in en filminspelning med bland annat Rachelle Lefevre och Jay Mohr, och självklart kikade vi i alla butiker och stånd. Vi åt en god men galet mättande lunch som gjorde mig proppmätt exakt hela dagen.

Efter det bestämde vi oss lite lagom impulsivt på att åka till Fashion District mitt i all rusningstrafik, mindre bra val då vi inte kom fram föräns de hade stängt och det var bara att åka tillbaka igen. Denna gången till deras hotell för att fixa iordning oss lite för att sedan spendera ett par shoppingtimmar på 3rd street, ett ynka halsband rikare blev jag medan Charlotte shoppade upp hela Forever 21, tätt följt av en sen men supergod middag på Cheesecake factory i Marina Del Rey. Tydligen är det mer än jag som är frälst i den restaurangen, två gånger har Lars och Charlotte hunnit med att äta där på bara någon veckas tid – bra val!











No comments:

Post a Comment