April 22, 2012

Firandet av min födelsedag del 2

Vi började festligheterna på Cheesecake Factory med supergod mat, jag skriver alltid det men den här gången var det nog den godaste gången hittills, och smarrig efterrätt. Efter det traskade vi hem till oss för lite mys och hemmafest innan vår galna natt i Hollywood skulle börja. Det var supermysig och det kändes som jag för en gång skull kunde kombinera två världar vilket gjorde min födelsedag så himla fantstisk. Jag hade en del av min fina familj från Sverige på plats samtidigt som jag fick vara med de bästa från USA, hur ofta händer det?

Vi började sedan vår Hollywoodnatt på Beverly, men jag sätter stopp där för det var allt annat än lyckat och vi lämnade klubben redan efter en kort kort stund där. Det var det bästa beslutet jag tagit sedan jag kom hit för vi hamnade på Greystone som var helt OUTSTANDING! Det är troligtvis den bästa klubben jag varit på i Hollywood och jag är så glad att Lars och Charlotte fick chansen att vara på en bra klubb under deras lilla vistelse, och inte bara fick uppleva fiaskot på Beverly. Greystone är absolut mitt nya IT ställe. Som ni förstår så är jag mer än nöjd med min födelsedag och jag är så himla lycklig för tillfället.

Nu lämnar Lars och Charlotte Los Angeles för Vegas i ett par dagar, men de kommer tillbaka och då ska vi umgås mer. Looking forward








1 comment: