April 22, 2012

Firandet av min födelsedag del 1

Då börjar min 23 årsdag närma sig sitt slut, efter en sisådär 33 timmar om man räknar ihop svenska och amerikanska timmar. Dock var det faktiskt så att min födelsedag firade en dag för tidigt iår, så dagen som varit har varit superlugn och ganska så sömnig.

Jag blev alltså väckt med sång, tårta och ballonger en dag för tidigt och från absolut ingenstans började min kära bror Lars och hans flickvän Charlotte ta ton i andra versen och kommer in på mitt rum. Det var det galnaste jag har varit med om i hela mitt liv, jag hade ingen som helst aning om att de ens befann sig i USA. Ett par tårar och ett fall från sängen senare fick jag världens mysigaste födelsedagskram av dom, vilken känsla. Vi begav oss sedan ut i köket för presentöppning och svensk jordgubbstårta, där väntade det presenter från min vackra familj i Sverige och från mina fina här i USA – exakt allt jag fick var det bästa, jag är så lyckligt lottad som har alla fina människor omkring mig.

Efter det hade jag en supermysig dag med mina fina romies medans Lars och Charlotte försökte fixa jetlagen för att orka en galen natt i Hollywood. Och natten blev galen, tro mig, men mer om det i nästa inlägg..










No comments:

Post a Comment