February 27, 2012

Jag älskar att jag spräckt min budget för andra gången under de här två veckorna som jag faktiskt har använt mig av en budget. Dock kan jag säga att denna gången var det nödvändigt, det var en investering. Anledningen till dagens shopping är helt fantastisk. Jag vågar tyvärr inte hoppas på för mycket efter helgens ”fjasko” med att komma in på Maxim’s afterparty, men vi är medbjudna till en helt sinnes fest imorgon. Vill som sagt inte namndroppa ännu men blir det så att detta blir av så är det helt galet.

Detta gjorde ju att vi alla kände ett stort behov av nya kläder och jag hittade en helt fantastisk långklänning från Zara som kostade mer än.... jag räknat med. Men blir morgondagen som planerat så kommer det att vara värt varenda öre och blir det inte som planerat så har jag i allafall världens finaste klänning att trösta mig med. Jag visar foton på klänningen imorgon, så den som väntar på något gott...

Snälla söta håll tummarna för att vår morgondag blir perfekt!



No comments:

Post a Comment