February 27, 2012

Älskade vänner! Det har hänt så mycket men ändå väldigt lite sedan jag senast skrev. Våran planerade studiehelg gick skepprätt åt hel*ete. Jag renskrev kanske... nej jag renskrev inte ens förgående veckas antecknigar, katastrof. Jag gjorde med andra ord ingenting. Men lika glad är jag för det, för anledningen till detta är Oscarsgalan som vi var vid. Vi kändisspottade och hängde med alla andra nyfikna människor bakom gallren. Vi såg bland annat J-Lo och hennes välkända rumpa, Cameron Diaz och hennes vackra leende, P Diddy och hans crew och även George Clooney – I DIE! Jag såg faktiskt inte honom men Kim och Tilde gjorde det, jag ville med se honom. Han måste vara den hetaste av alla i hans generation. Jag kommer att lägga upp lite kort från Oscarsgalan så snart jag hunnit rensa bland alla miljoner kort jag knäppte hihi.

Efter det åkte vi faktiskt hem för att plugga när vi plötsligt blev avbrutna, och från ingenstans hade vi 20 minuter på oss att göra oss ordning inför ett av alla Oscars after-partyn, Maxim’s afterparty, som vi blev medbjudna till. Tyvärr tyvärr tyvärr kom vi aldrig så långt som in på själva festen för köerna dödade och tillslut gav vi upp (lite stolthet har vi alltså kvar efter att ha köat i tusen år utan någon vidare lycka. Vår promoter sa att det hade löst sig om vi bara härdat ut lite till men det kändes inte värt det – hur kan det inte kännas värt det kan man då fråga sig). Dock kan jag stolt säga att jag sett Chord Overstreet från Glee I R L ! Gud så många gånger jag sprungit på min crosstraining maskin hemma i kalla Sverige och dregglat över honom – jag tittade alltid på Glee när jag tränade förut.

Nu mina söta ska jag läsa lite Fashion eftersom det inte blev så mycket gjort i helgen, fred ut.




No comments:

Post a Comment