January 29, 2012

Jag låg och vilade mitt stackars huvud i min stora mysiga säng tidigare idag när Tilde plötsligt kommer in genom dörren och säger att vi ska gå och se på en Lakers match tillsammans med ett par killar hon träffat i hissen. De hade frågat om hon ville följa med och titta på matchen och på tre röda sekunder har vi skaffat oss lite sköna amerikaner att spendera dagen med. Väldigt impulsivt och precis så som vi alla vill ha det, helt fantastiskt hur öppna alla är här. Skönt häng på Hooters med massa amerikaner, drinkar och en Lakersmatch på i bakgrunden – också något jag kan vänja mig vid. Love life





3 comments:

  1. Gud vad du har fått långt hår!! Awesome!! =)

    ReplyDelete
  2. Åh vad roligt!!!! Jag och Vincent vill gärna ha en skypedate med dig snart, vi läser din blogg varje dag hihi! <3

    ReplyDelete
  3. Jaa men jag vill ha det med er också! Förhoppningsvis får vi internet vilken dag som helst sååå då får vi se till att boka upp en tid OK <3

    ReplyDelete