January 29, 2012

Gårdagens äventyr var mer än lyckade. Vår första utekväll i LA, på Main Street i Santa Monica rättare sagt överraskade oss på ett mycket positivt sätt. Eftersom vårt tidsschema aldrig någonsin ever blir som vi tänkt oss fick vi stressa som små tokar för att hinna blir någorlunda färdiga för utgång innan Pontus och Hampus kom hem till oss. De skulle komma och förfesta före den riktiga förfesten, väl på plats var det mycket trevligt och de fick njuta lite av vår underbara utsikt. Efter det begav vi oss mot ett par svenskar som hade inlfyttningsfest på The Plaza, also knowen as där alla svenskar bor. Det var ganska så trevligt och jag fick änligen chansen att träffa Jacquelines vänner, som det för övrigt känns som jag redan känner eftersom jag och Jacqueline talat om allt och alla hundra tusen gånger. Jag fick även chansen att träffa alla andra svenskar i LA kändes det som. Efter en sisådär 30 minuter räckte det dock och vi beslöt oss för att bege oss mot Main Street och dansa loss på ett riktigt uteställe, vilket vi gjorde fullständigt rätt i. Gud så roligt vi hade. Det var så mycket folk, för mycket folk men ändå så himla lyckat och plötsligt satt vi i en taxi på väg mot en efterfest som även den var lyckad. Då kom dock shotarna fram och dimman tätnade ganska så mycket för mig, men Gud så roligt vi hade och bortsätt från den galna huvudvärken så vaknade jag upp med ett stort leende på läpparna. Jag kan verkligen vänja mig vid det här livet.

Kort sagt kan jag väl påstå att våran första men absolut inte sista utgång var över alla förväntningar och att vi är grymma tillsammans.









No comments:

Post a Comment