December 22, 2011

Just nu är jag så sömnig så jag håller på att dö! Jag vill dock meddela er lite snabbt att under den senaste tiden, då jag varken haft tid eller ork att blogga på grund av mitt tvåfyrasjutresextiofem jobb, då har det hänt grejer. Jag lovar er att den 24 december 2011, också känt som Julafton, så ska jag ge er ett inlägg som heter duga. Kanske till och med ett flertal inlägg, där jag berättar om min bokade ambassadtid, som jag dessutom fick tillsammans med Tilde och Patricia (vi ska även möte upp Kim efteråt för lunch och myshäng) - Jesus så bra. Jag kommer berätta om min flygbiljett som efter många många om och men är bokad, felbokad och ej ombokningsbar såklart men ändå bokad, och självklart mina fina julklappar som jag trånar och längtar efter att få öppna. 2 dagar kvar gott folk, 2 dagar kvar tills jag tar mig tid att skriva utförligt om allt detta spännande. Till dess, take care ♥




No comments:

Post a Comment