December 24, 2011

God Jul mina söta! Efter en heldag med mat och mys med familjen är jag helt s l u t ! ! Jag trodde verkligen att jag skulle orkar skriva ett (ett flertal) långt detaljerat inlägg om allt som jag inte haft tid och ork att berätta om. Men just nu orkar jag knapp lägga mig under min mysiga pläd bredvid mina mysiga hundar och min älskade mamma för lite Julaftons tv-tittande. Då förstår ni hur trött jag är. Kort sagt, dagen har varit lång, harmonisk och underbar. Julgranen var magisk och tomten var mycket givmild – framförallt till mig, men också till alla andra verkar det som. Hela min familj var samlad (med undantag för en respektive) och Kalle Anka stod för underhållningen. Hur snälla har inte vi varit i år för att förtjäna allt det?! Nu ska jag samla mina sista krafter och krypa ner under pläden och skjuta upp mina inlägg jag lovat er ett par dagar. Men den som väntar på något gott…



No comments:

Post a Comment