November 21, 2011

Den 24 januari gott folk! Den 24 januari är dagen då jag ska på informations seminarium på Santa Monica College. Det är bokat och klart vilket känns u n d e r b a r t ! Detta innebär också att mina visumpapper är på väg till mig med expressbrev, jag hoppas express innebär supdersnabbt för jag vill boka tid på den amerikanska ambassaden as soon as possible. Något jag också vill är att mina kära resevänner får allt som behövs så de också kan boka tid, för det absolut bästa vore ju om vi fick tid samma dag och kunde spendera en dag i Hufvudstaden tillsammans. Så håll tummarna för att allt ska gå supersnabbt även för dom.

En rolig sak som jag troligtvis kommer skratta gott åt om några månader är min nervositet inför nivåtesterna man ska göra innan skolan börjar, antingen här i Sverige som vi planerat eller väl på plats i Santa Monica. Hur roligt som helst men jag har verkligen pirr i magen inför det. Tänk om man misslyckas totalt och hamnar på den lägsta nivån och blir tvungen att spendera de kommande åren med att läsa onödig matte och massvis av engelska kurser. Troligtvis slutar det inte så men det kan slå slint och man får hjärnsläpp mitt under testerna, illa.



No comments:

Post a Comment