November 02, 2011

Alltså, jag har fått mitt CLA. Mitt antagningsbesked, mitt preliminära antagningsbesked närmare bestämt. Nu ska bara allt med CSN lösa sig på bästa sätt sen så att jag kan få det ”riktiga”. Jag älskar det. Jag mår så bra, har ett leende på läpparna, ett leende inombords och Gud vet allt.

I’m so happy I’m so glad!

Trodde absolut inte att jag skulle reagera såhär, att jag skulle bli såhär glad. För innerst inne har jag egentligen vetat att jag kommer att komma in. Men man kan aldrig vara 100 % säker, och eftersom det under den senaste tiden krånglat en massa har jag blivit mer och mer osäker. Men nu är mitt självförtroende på topp igen. Lalaland here I come!

Och de Goda nyheterna är inte slut där, jag har även fått ett "OK" om att flytta in med tre tjejer som kommer att åka samtidigt som mig. De har planerat det ett tag så jag hoppar på deras lilla trio, känns jätte bra faktiskt. Så mina US romies kommer att bli 3 tjejer vid namn Patricia, Tilde & Kim. Himla glad för detta.



No comments:

Post a Comment