December 04, 2012

I'm back from the... from Mexico

God morgon mina underbara! Idag är första dagen på väldigt länge som jag vaknar upp utan min fina mamma och bror, det känns verkligen sådär alltså men snart ses vi igen. Efter att ha spenderat 24 timmar om dygnet med dom de senaste veckorna så har jag nu en hel del att göra som har med skolan att göra, jag ligger inte efter men jag ligger inte direkt före heller så från och med igår fram tills fredag kväll (om jag inte har tur och allt går super mycket fortare än jag räknat med) så kommer jag att plugga väldigt mycket av min lediga tid, därför kommer jag tyvärr tyvärr tyvärr inte blogga om den sista veckan med la familia föräns jag känner att jag har tid att göra det utan att få hjärtattack av stress. Jag hoppas ni förstår och så är ni ju vana vid det så det går nog för sig en gång till.

Dock kan jag säga att Mexico var och är nog en av de vackraste platserna på jorden. Älskade det och ska definitivt tillbaka




No comments:

Post a Comment