December 06, 2012

Finbesök från Sverige dag 15

Med en bakfylla som inte var av denna värld spenderade jag våra timmar vid havet liggande död i sanden. Kanske inte så bra att skriva så, men det var verkligen jobbigt. Solen stekte på ordentligt, havet var lekfullt, det var massa människor på stranden. Perfekt sommardag och jag försökte verkligen ta vara på den, och jag lyckades så länge jag badade vilket jag gjorde under en längre tid.

Efter att ha spenderat massa tid vid havet tog vi oss dock till poolområdet där jag direkt la mig på en av alla solstolar i vattnet, bästa idén någonsin alltså. Hur skönt som helst allt ligga på en solstol lagom nedsänkt i vattnet och alltid kunna skvätta lite svalkande vatten på sig. Efter vårt strand och poolbesökt ägnade vi några timmar på hotellrummet för att sedan gå ner till shoppingcentret och gå loss lite. Ett par ringar, presenter till familjen som blev kvar där hemma, lite krimskrams och en och annan choklad bit senare tog vi oss dock till hotellets fina restaurang där vi bestälde super super supergod mat och bara njöt av varandras sällskap. Jag har verkligen den bästa familjen.




No comments:

Post a Comment