December 09, 2012

Andra advent

God morgon mina fina!! Idag är det andra advent, det är helt tokigt hur snabbt tiden går här. Tanken var idag att vi alla skulle bege oss till en julmarknad i donwtown, men jag skippade det för att spendera dagen med att shoppa julklappar på 3rd street istället. Kändes mer passande

Tänkte lägga upp alla kort från min mexico resa senare idag, även lite bilder på dagens shopping om det blir något, skriva ett lite avslutande inlägg och sedan så kommer jag troligtvis inte skriva mer i den här bloggen den här terminen - sorgligt, I know. Kommer jag tillbaka i vår så kommer jag självklart ta upp bloggane igen, men efter lite tråkiga saker som hänt, eller rättare sagt kommit fram, så kommer jag försöka boka om min biljett och därför även tacka för den här terminen redan nu i veckan. Hihi talk to you later




No comments:

Post a Comment