November 27, 2012

Finbesök från Sverige dag 9

Vad kan jag säga. Dagen har spenderats i köer mellan Las Vegas och Los Angeles. En resa som normalt sätt tar 4.5-5 timmar tog oss drygt 8 timmar, tack och lov att jag tycker det är bekvämt att sova i bilen hihi. Återigen spenderade jag flera timmar sovandes i baksätet, men även en hel del vakna tillsammans med mami och Johan och ett antal stopp fick göras på grund av .... ”jag är kissenödig!!”. Småbarnet inom mig kommer fram så fort jag sätter mig i en bil, trött som tusan och kissenödig med jämna mellan rum, precis som förr.

Dock har det inte bara varit köer, vi stannade till på en outlet på väg hem där jag såklart spenderade mest tid inne i Nike affären och unnade mig själv en Nike sensor som jag lägger i mina fina skor för att på såsätt mäta distans, hastighet, kaloriförbränning, you name it, allt vad den nu kan göra när jag tränar. Så himla bra och jag är så himla nöjd med den.




No comments:

Post a Comment