October 17, 2012

Train insane or remain the same

Jag har verkligen komit in i en sådan underbar träningsperiod just nu. Visst att det bara har pågått ett par dagar och jag kommer väl tyvärr tröttna förr eller senare, men man måste börja någonstans och just nu vill jag bara träna träna träna hela tiden. Till och med gym, och det är första gången i hela mitt liv så något måste ha fått mig ritkigt motiverad den här gången.

Jag spenderade 40 intenstiva minuter på gymmet tidigare idag och simmade sedan 40 längder med Love (dock hann han simma 50 under samma tid som jag simmade 40 buhu), vi har sagt att vi ska simma varje vardagsmorgon så det ska bli spännande att se hur länge det håller i sig. Det är också en sådan sak som jag aldrig någonsin i hela mitt liv skulle göra förr, jag är verkligen inte duktig på att simma och det är ganska långtråkigt men nu tycker jag det är superskönt och tycker oftast att det går ganska bra.

 

No comments:

Post a Comment