October 21, 2012

Torsdag, UCLA (igen)

Det känns som jag har använt mig av ordet ”obeskrivligt” lite för många gånger det senaste, det slits ut känns det som, men torsdagens UCLA besök var helt obeskrivligt. Jag kan inte beskriva med ord hur bra det var, jag vaknade upp med ett leende på läpparna och insåg att det troligtvis var en av de bättre dagarna i mitt liv. Ett av husen vi besökte hade deras Stora fest för terminen och det var verkligen otroligt bra, de hade tropicana tema eller liknande och maxade skummaskiner. När jag först såg det undrade jag vilka idio*er som anordnar ett skummparty 2012, en liten stund senare så hade vi dock the time of our life med skumm upp till hakan och hade det galet roligt

Tyvärr blev det inte mycket till kort då jag inte kunde använda kameran eftersom allt var dyngsurt av allt skum










No comments:

Post a Comment