October 25, 2012

Min tråkiga del av vardagen

Gårdagen var en... hm, en givande dag. På morgonen ritade jag färdigt min fashion 2 läxa, blev som vanligt inte helt nöjd med alla guidlines och strunt så får man inte göra riktigt som man vill så jag antar att den blev okej i alla fall. Efter det hade jag det tyngsta träningspasset på gymmet, 20 tunga min på en konditionsmaskin följt av magerumpalår&rygg övningar och sedan en "promenad" upp till 22 våningen. Jag var så död efter det passet att jag somnade ett par timmar hihi och vakna upp först när Tilde och Patricia kom hem från skolan. Efter det var det dags för skolan och väl hemkommen från skolan så satt jag och Patricia och plugga långt in på småtimmarna och nu är jag uppe igen för att fortsätta, bäst under press för om ett par timmar ska läxan vara klar. Ja, läxa! Nivån på skolan går inte att jämföra med Sverige, just saying.

Nu ska jag som sagt fortsätta plugga och när denna dagen är över så är det helg, Halloweenhelg närmare bestämt – SKOJ!




No comments:

Post a Comment