October 29, 2012

Måndag 29 oktober...

God morgon mina underbara.. Nu, efter ett par dagars fest (det har bliviti lite mycket på senaste tiden jag vet) så känner jag att jag äntligen har återhämtat mig igen. Har redan hunnit med en simtur i poolen med Love och alldeles strax ska jag skypa med min älskade familj där hemma. Efter det blir det till att tokplugga fram tills torsdag, så hur tråkigt det än låters så finns det ingen tid för bloggande innan dess, jag kommer tyvärr inte lägga upp några bilder från helgen föräns på fredag morgon. Om det inte blir så att jag känner att det finns tid för att sätta mig ned med alla kort och alla inlägg som måste skrivas såklart. Då har jag även hunnit med ett till Halloweenfirande så då blir korten fler och troligtvis roligare

Sneak peak från helgen...





No comments:

Post a Comment