October 07, 2012

Horror Night at Universal Studios

Gårdagskvällen är obeskrivlig. Även fast jag inte är så lättskrämd så var det en upplevelse utöver det vanliga. Effekterna, ”monsterna” och exakt allt annat var så himla bra gjort. Vi åkte vissa åkattraktioner som finns där året om och jag måste erkänna att Transformers var helt outstanding, visst att jag är en transformersnörd men den var verkligen såå bra. Förutom åkattraktionerna så var där även spökhus och liknande som var helt uppbyggda efter diverse skräckfilmer, och tro mig när jag säger att det var obehagligt att besöka dom. Jag dog lite av rädsla när vi besökte Silent Hill, värsta känslan och jag hade verkligen kalla kårar, mot slutet av promenaden ville jag bara ut för det blev för intensivt.

Det bästa med kvällen var nog dock att vi blev så många. Vi var 14 stycket som åkte dit tillsammans och höll ihop ganska så länge, tills besöket av Silent Hill närmare bestämt, för det blev för mycket för vissa hihi. Efter det blev det lite splittrat då vi ville göra olika saker men det var i och för sig ganska väntat då vi faktiskt var 14 stycket. Ber om ursäkt till Patricia för att jag troligtvis klämde ihjäl hennes arm där inne och Mattias bör be om ursäkt till mig för att han tryckte mig mot alla creepy gubbar när han blev för rädd. Kort sagt, kvällen var helt underbar och jag skulle göra om den varje kväll om jag kunde.


 












No comments:

Post a Comment