October 01, 2012

Helgen som varit...

God dag mina fina! Jag dör bokstavligt talat av värme, det är nu 34 grader utomhus och säkerligen det dubbla här inne, kanske inte ritkigt det dubbla men you get my point. Jag har hållit mig sysselsatt hela dagen med läxor, städning av lägenheten, mer läxor, en löprunda som avslutades med intervaller och nu har jag precis ätit lite lunch och sitter med mitt älskade kaffe i handen.

Så här kommer det jag lovat er... Helgen som var var BRA! Det hanns med en bio som jag redan berättat om, väldigt mycket godisätande, skönt häng vid poolen och massa lek i vattnet, vi hann såklart med en del plugg och lördagskvällen spenderades med vin hemma hos Jacqueline, Alexi, Catrine och Hannah, och vi som hälsade på dom var jag, Patricia, Love, Mattias och Ullrika. Alltså ett ganska så stort gäng som spenderade endel av lördagskvällen tillsammans. Efter vi vart där ett tag och hunnit med en och annan lek och massvis av gossip så tog sig jag, Patricia, Ullrika och Mattias oss ner till Main on Main för att inse att det INTE är stället att vara på. Självklart blir det vad man gör det till men jag skulle nog inte rekomendera den klubben till någon! Vi hann med en snabbis på en sunkig karokebar innan det var dags att ta sig hem för att njuta av left-overs efter dagens thaimat, sedan var det till att krama kudden i en sisådär 10 timmar innan jag till slut tvingade mig själv att gå upp på söndagsmorgonen. Jag älskar att sova och får på tok för lite sömn här hihi

Kort sagt, helgen har varit bra men inte super när det gäller utgångar och liknande. Men massa häng med alla de bästa, så det får väl ändå väga upp det hela och jag måste erkänna att sådana här helger är ganska så sköna ibland. Nu ser jag fram emot en ny vecka och en ny månad – fred ut mina vänner




No comments:

Post a Comment