October 08, 2012

Givande morgon

Jag har precis avslutat ett nästan två och en halv timmas skype samtal med Amanda, Gud så behövligt. Vi har pratat om allt mellan himmel och jord, men mest om alla smaskiga serier vi följer. Tack och lov att det finns fler besatta människor därute.

Jag ser verkligen fram emot julen då jag kan träffa alla fina och påbörja ett nytt spännande kaptitel av mitt liv, ja jag kommer troligtvis lämna detta underbara land och försöka mig på ett liv i Sverige. Känns både bra och dåligt men jag börjar känna mig redo.

Nu ska jag träna, eller kanske inte, jag vet inte exakt vad som kommer att ske för har knappt lämnat min säng ännu, men senare blir det studiekväll här i lägenheten med Jacqueline som gäst, så det blir mys. Fred ut mina vänner





No comments:

Post a Comment