October 15, 2012

Enjoy every day

Idag har varit en helt underbart bra dag! Idag är en sån dag som gör att jag tvekar på mitt "preliminära" beslut om att åka hem. Egentligen har ingenting speciellt hänt och det är precis det som gör den så bra, till och med min vardag är helt underbar.

Jag vaknade upp av att mobilen plingade då jag fick ett foto på Nellie från henne skolkort, jätte fint var det och vips så var en smskonversation med Johanna igång. Bra start! Jag började sedan dagen med en halvtimmas simning med Love följt av ”intervaller upp till 22 våningen, efter det målade jag färdigt veckans assignment i fashion 2 samt började på min onlineklass, sen blev det det ett svalkande dopp i poolen tillsammans med Love och Mattias, direkt efter det spenderade jag en intersiv timma med Tilde på gymmet där det svettades en hel del samtidigt som vi passade på att spana på vår H E T A granne, och sist men inte minst lite mer studier men framförallt en himla massa bloggande. Älskar livet





No comments:

Post a Comment