September 22, 2012

Tills vidare..

God morgon gott folk! Nu har jag superbrottom för att hinna till mitt och Mattias poolparty som vi har styrt upp, jag tror personligen att det kommer bli en succé men vi får se, för första gången på 1 000 år så är det Dåligt väder här i LA - typiskt. Det börjar visserligen inte föräns om cirka en och enhalv timma men innan dess är det mycket som skall hinnas med, tex prova Jello-shots hos Lovisa, Mattias roomie, för första gången någonsin, jag måste äta en stadig frukost, föna mitt hår då jag precis färgat det etc etc etc etc.

Det jag ville säga var egentligen bara att gårdagen spenderades i Venice med mina fina, och dagen kommer att spenderas vid poolen och senare ikväll i West Hollywood och Hollywood för inflyttningsfest hos våra vänner följt av utgång. Självklart kommer det finnas massa fina bilder från båda dagarna och dessa kommer såklart i en inläggsbomb imorgon eller på måndag. Håll ut tills dess




No comments:

Post a Comment