September 29, 2012

Studiedag blev till studiehelg

Igår var en mysig dag som spenderades med fina vänner, studier och massvis av svenskt godis. Jacqueline, Alexi och Love kom och studerade med mig (bara jag och Jacqueline som pluggade dock hihi). Även Patricia och Tilde var med till och från medans Malin tyvärr var i skolan. Efter en heldag i lägenheten bestämde vi oss dock för 3rd street promenade för lite shopping och en bio, Loopers närmare besämt. Var inte den bästa filmen jag sett men jag tycker absolut att den var bra, lite småförvirrande då de reste i tiden och inte alltid var så självklar men verkligen ett bra och framför allt fint slut.

Även denna dag ska startas med studier så nu ska jag dyka ner i böckerna och försöka bli klar med exakt allt, och sedan avslutas förhoppningsvis dagen med en fantastiskt bra utgång, vem vet.

Mysiga kläder, musik och kaffe.. Redo för plugg


 

No comments:

Post a Comment