September 17, 2012

Marketing Research and Consumer Behavior

H J Ä L P ! Vi fick precis (inatt) tillgång till vår onlineklass vi ska ha under den kommande terminen, inte bara verkar den supersvår utan vi har även hört av andra som redan tagit klassen att den faktiskt är supersvår. Och inte nog med det, det är en intensivkurs så 16 veckors arbete ska tryckas ihop på 12 veckor. Jag har den största klumpen i magen just nu men det måste såklart gå bra, jag tillsammans med Tilde och Patricia får helt enkelt göra det absolut bästa av situationen och bojkotta vårt sociala liv och plugga tvåfyrasjutresextiofem istället, hehe.

Nu ska jag rensa mina tankar med lite intervaller så jag kan fokusera på mina läxor resten av dagen. Fred ut mina vackra

Förra terminens plugg all over again! Hjälp




No comments:

Post a Comment