August 26, 2012

Lunch at Toast in Beverly Hills

När jag vaknade till liv och återhämtat mig någorlunda efter gårdagen bestämde sig jag, Patricia och Mattias oss för en lunch på Toast i Beverly Hills. Verkligen ett supermysig ställe med god mat.

Innan vi åkte dit var jag 100 % säker på att jag skulle äta en sallad då hungerkänslorna inte riktigt fanns, men väl på plats tyckte jag att Angus Mini Cheese burger lät som ett gulligt alternativ och vips så har jag sex stycken hamburgare framför mig. Till mitt försvar gör sig bilden sig inte rättvis för de ser ofantligt mycket större ut på bilden än vad de var i verkligheten, men det var ändå allt annat än mini burgers kan jag lova. Smarrigt men galet galet mättande och det är en perfekt portion att dela med någon, 3 vore perfekt! Så det fick bli att ge bort varsin till Patricia och Mattias och sedan tvinga i mig den sista själv, antagligen precis vad jag behövde efter gårdagens alkoholintag men Gud vilken matkoma.






No comments:

Post a Comment