August 27, 2012

Älskar livet

God morgon underbara värld! Nu sitter jag och Malin ensamma i lägenheten medans våra fina roomies har deras första skoldag den här terminen, spännande spännande! Vår dag kommer imorgon och jag kan med säkerhet säga att även det kommer att bli spännande spännande, även om jag inte är det minsta nervös som söta Malin är just nu. Men det är bra att vara nervös, det är en positiv känsla så vi får hålla tummarna att även jag blir det.

Denna morgon har verkligen börjat på topp, jag fick sova tills jag vaknade, ett par trevliga sms, lite roliga FB statusar att catcha up och ett samtal till Johanna som slutade med att Nissan svarade och Nellie ropade efter mig från middagsbordet. Älskar hennes röst! Som ni förstod eftersom Nellie ropade från middagsbordet så störde jag den lilla familjen mitt i maten, så får prata med dom när de ätit klart istället så nu har jag något att se fram emot. Något annat att se fram emot är att världens bästa storebror fyller år idag, en skrotig måndag men en födelsedag är alltid en födelsedag så han ska det ringas till alldeles strax, och jag HOPPAS att alla ni där hemma firar han ordentligt. Love you big bro, snart ses vi!

Nu ska jag dricka klart mitt kaffe, skypa lite och sedan blir det en löprunda som ska avslutas med intervaller – bra liv!



 

No comments:

Post a Comment