June 25, 2012

Midsommarafton i LA

Okej mina söta, ska jag vara ärlig så bjöd den här midsommarafton på väldigt mycket fler minnen än foton, även vissa bortglömda minnen om jag inte är helt fel ute hihi. Därför kommer det inte att bli en bildström av fina foton på mig och mina vackra vänner utan jag få så snällt försöka sammanfatta kvällen i ord med ett par utvalda bilder för att ni ska få ett hum om hur kvällen var. Nej, så allvarliga som alla är på de få bilder vi har, var vi verkligen inte. Vi skrattade och hade en jätte trevlig kväll.

Vi började dagen med en grillning nere vid poolen med massa god mat, massa god mat tillagad av mig bland annat – jag kan om jag vill. Vi drack, skrattade, jag drack lite till, och åt massvis av potatis, sill och lax och Gud vet vad. När kylan kom begav vi oss upp till lägenheten för att fortsätta våra festligheter, där måste tilläggas att alkoholen tog över styr och jag råkade leva mig in i något jag berättade lite för mycket och sekunden senare var Love och vår vita soffa täckta av min rosa drink – jag ber så himla mycket om ursäkt igen, men mina rosa mysbyxor var som gjutna för dig Love, så ingen skada skedd he he. Efter det tog jag mitt förnuft till fånga för en stund och ställde ner glaset och tog inte upp det föräns mycket senare då det var dags för lekar, tyvärr inga midsommarlekar men lek som lek visst. Kvällen bjöd på glada miner och lyckliga stunder, precis som en midsommar ska göra. Musik, dans och en himla massa alkohol hör även det till midsommar och vi alla var med och såg till att det fanns på plats.

Efter det bar det av till Playhouse, en klubb i Hollywood jag aldrig tidigare besökt. Jag är positivt överraskad faktiskt, vi hade väldigt trevligt ända tills det var dags att åka hem. Man kan minst sagt säga att det var en midsommar som ingen annan, och jag skrattar bara tanken på den. Hoppas ni inte är allt för besvikna för de uteblivna bilderna men ni ska veta att jag hade en underbar midsommar





Och ett smakprov på Playhouse...

 



No comments:

Post a Comment