June 13, 2012

Lunch at Urth Café and shopping on 3rd

Dagen har varit har varit... ...slapp och lite jobbigt men samtidigt väldigt mysig. Jag och Patricia följde med Josefin och Malin på Urth Café för en mysig lunch med goda paninis (jag har faktiskt ingen aning om det var det vi åt men någon varm god smarrig lunchsmörgås) och en fräsch sallad som hade 1 supergod oliv – typiskt, jag hade velat ha fler. Efter den goda lunchen så begav sig jag och Patricia för lite shopping på 3rd street promenade. Jag blev 1 tröja, ett par body lotions och en Victorias Secret strandväska rikare.

Nu sitter jag här och väntar på samtal från Sverige så jag kan planera massa roliga saker med min fina bror. Glömde visst ringa honom imorse, förlåt snälla Johan, så får sitta här och vänta tills han vaknar så vi kan prata en snabbis innan han ska åka till jobbet.





No comments:

Post a Comment